Tuesday 11 December 2012

Niespodzianki

Któż nie lubi dostawać prezentów? Ja dostałam ich ostatnio kilka :)
Jako pierwsza dotarła do mnie skrzyneczka na wino, którą wygrałam w  konkursie Montażowni. Skrzyneczka była nagrodą w filmowym Candy - jeśli ktoś jeszcze nie widział filmu z udziałem niesamowicie utalentowanej Ewy Sadowskiej to jak najszybciej powinien to nadrobić:
A tutaj adres do bloga Ewy



WARSZTATY DECOUPAGE 

Skrzyneczkę ozdobimy (uwaga! uwaga!) razem z mężem, który zadeklarował swoją pomoc :) Prócz skrzyneczki dostałam próbki pięknych papierów, caaaałą górę etykiet oraz zamówione przepiękne rameczki (będzie je można podziwiać w moich walentynkowych propozycjach) oraz (niestety nie pokazane na zdjęciach) stempelki, które już niedługo ozdobią etykiety dołączane do moich wyrobów.





To nie koniec niespodzianek - w  Mikołajkowej wymiance organizowanej na Facebooku  miałam niebywałe szczęście, że moją Mikołajką była Anya Es Wcześniej sutasze mogłam jedynie podziwiać na blogach moich utalentowanych koleżanek, ale dzięki niesamowicie szczęśliwemu dla mnie zbiegowi okoliczności jestem posiadaczką nie tylko cudnych kolczyków od Anya Es, ale do tego jeszcze dostałam cudny naszyjnik (ochrzczony mianem żuczka) oraz przepiękną bransoletę (że o pięknej , ręcznie wyszywanej kartce świątecznej nie wspomnę) Dziękuję pięknie :)



Miło jest otrzymywać prezenty, prawda? Jeśli więc chcecie otrzymać coś ode mnie, zapraszam do uczestnictwa w moim Candy w poprzednim poście.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...