Wednesday 12 December 2012

Lodowe lampiony

Przedświąteczny ruch w mojej pracowni powoli się uspokaja... Do wykonania zostało zaledwie kilka lokalnych zamówień, na odebranie czeka kilka wianków. Korzystając wiec z odrobiny wytchnienia i niespotykanych jak na Szkocję paru dni mrozu postanowiłam wykonać lodowy lampion, który ozdobił stół na tarasie. Niestety, gdy lampion był gotowy zaczęła się odwilż, wiec nie nacieszę się jego widokiem zbyt długo....
Tak oto lampion wygląda za dnia




A tak prezentuje się wieczorową porą.



Dodatkowo zupełnie niespodziewanie dostałam zaproszenie na jeszcze jeden kiermasz - tym razem w Glasgow. A że i tak planowałam wyjazd do Glasgow wiec czemu by nie :) To już mój ostatni kiermasz w tym roku. Potem już tylko przygotowania świąteczne i czas dla rodziny :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...