Monday 9 July 2012

O mnie - About me

Kocham wszystko, co stare. Mój dom wypełniłam antykami zbieranymi na pchlich targach, starymi skrzyniami i przedmiotami, które dla innych były niepotrzebnymi gratami lecz dla mnie mają to coś- mają duszę.
Decoupage było moją pasją od dawna. Zawsze marzyłam, że gdy tylko znajdę odrobinę czasu dla siebie w moim zabieganym życiu zajmę się ta techniką. Taka chwila nastała po mojej przeprowadzce do uroczej Szkocji- tu zyje się inaczej, spokojniej. Niestety los chciał inaczej i postawił na mojej drodze osobę, którą niefortunnie zaliczyłam do grona przyjaciół, a która odarła moje marzenia z uroku i odebrała im blask. Przez wiele lat nie wracałam do decoupage zajmując się innymi dziedzinami sztuki, rodziną, dwójka moich wspaniałych dzieci.
Teraz wreszcie mam odrobinę więcej czasu i magiczne marzenia powróciły, a z nimi nowe pomysły, które wprowadzam w zycie w mojej maleńkiej, uroczej pracowni. Zapraszam Was więc do mojego magicznego świata, w którym elfy prowadzą moje pędzle i podszeptują nowe pomysły.

Monika



I just LOVE everything Shabby Chic and Vintage! My house is full of old items and furniture, which often was saving before throwing in the garbage. I gave them new life by renewing them.
Sometimes I create a completely new decorative items for the home, however, giving them the appearance of age. I love to create, but slowly I do not have room for new items in my house. So I wanted to share with you my passion. I believe that my products will find a good home, people who, like me, loves Vintage and Shabby Chic. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...